___ دهکده خبر ___

___ دهکده خبر ___

دانستنیهای روز

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





Iranbloglist.com Page Rank

مصاحبه جدید گلشیفته فراهانی درمورد حجاب، خروج از ایران و...!
سایت ایرانیان انگلستان، مصاحبه گلشیفته فراهانی با روزنامه لبنانی الهنا را منتشر کرد. این سایت نوشت: روزنامه لبنانی النهار پس از آنکه گلشیفته فراهانی جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره ابوظبی را به دلیل بازی در نقش یک "روسپی" برد با او گفتگو کرده است. النهار در ابتدا با بررسی ظاهر این بازیگر چنین می نویسد : «گلشیفته فراهانی با زیبایی شرقی و چشمان کودکانه اش می تواند قلب کارگردان ها و تماشاگران را تسخیر کند. بعضی ها او را با الیزابت تیلور! قابل مقایسه می دانند و بعضی او را ترکیبی از گرتا گاربو و جان مورو دانسته اند اما او ترکیب دلنشینی از همه اینهاست»
ادامه مطلب
نويسنده: میثم احمدی تاريخ: سه شنبه 9 آبان 1391برچسب:بیوگرافی و مصاحبه, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

عکس: وقتی زمین را از روی مریخ نگاه کنیم چه شکلی می شود؟!

این تصویر جدیدی نیست و در واقع در هشتم مارس سال ۲۰۰۴ گرفته شده است. اما به احتمال زیاد تا به حال آن را ندیده اید، چرا که به نظر می رسد همین چند روز پیش توسط ناسا منتشر شده است.


ادامه مطلب
نويسنده: میثم احمدی تاريخ: یک شنبه 23 مهر 1391برچسب:عکس روز, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

سقوط هواپیمای بازیگران ایرانی+عکس

تاکنون حدود 80 درصد از فیلمبرداری فیلم  انجام شده و روز گذشته کارگردان و تنی چند از عوامل اصلی فیلم  «فرزند چهارم» که این روزها مشغول فیلمبرداری آخرین سکانس های مربوط به این فیلم در صحرای  کالاری آفریقا هستند، از حادثه سقوط هواپیما جان سالم به در بردند.

 

گروه تولید «فرزند چهارم» که از حدود یک ماه پیش برای فیلمبرداری صحنه های خارج از کشور راهی آفریقا شده بودند، در طی فیلمبرداری صحنه های هوایی مربوط به سکانس فینال این فیلم، به دلیل نقص فنی هواپیمای ملخ داری که کارگردان و گروه فیلمبرداری را در خود جای داده بود دچار سانحه شدند که خوشبختانه جز برخی جراحات سطحی آسیب عمده ای به هیچ یک از اعضای گروه وارد نیامد.


ادامه مطلب
نويسنده: میثم احمدی تاريخ: پنج شنبه 20 مهر 1391برچسب:حوادث, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

حقایق و باورهای غلط در مورد تمایلات جنسی

هر چیزی که برای زوج لذت بخش و خوشایند و عملی باشد، قبال انجام است. قوانینی برای آن وجود ندارد زیرا ترکیب جسمی و رویکردها و نگرش های اجتماعی زوج ها با هم تفاوت دارد. چیزی که برای یک زوج در رابطه  جنسی ایدآل است، برای دیگری راضی کننده نیست. باورهای جنسی غلط بعنوان قانون شکل می گیرند اما تمایلات جنسی انسان ها مسئله ای شخصی است نه عمومی و هیچ قاعده و قانونی ندارد. بگذارید ببینیم چه باورهای اشتباهی در این رابطه بین عموم مردم وجود دارد و حقیقت آنها چیست.


ادامه مطلب
نويسنده: میثم احمدی تاريخ: پنج شنبه 20 مهر 1391برچسب:زناشویی, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

قیـمت‌ حقیـقی‌ خـودروهای‌ داخـلی‌ ایـران


اقتصاد ایران آن لاین: قیمت خودرو در ایران بالاتر از سطح جهانی‌ است. این تفاوت قیمت هم آنقدر نیست که بتوان از آن چشم‌پوشی کرد. چنین فاصله قیمتی ناخودآگاه این سوال را پیش می‌آورد که قیمت واقعی خودروهای پرفروش در ایران چقدر است و ایرانی‌ها برای چنین خودروهایی چقدر بیشتر از عرف جهانی هزینه می‌کنند.

در این میان به یک نکته اساسی دیگر هم باید توجه داشت. آن هم اینکه خودروهایی که اکنون در ایران در آستانه انفجار تولید هستند و هر روز تعداد بالایی از این خودروها در پارکینگ کارخانه ذخیره می‌شود از رده تولید شرکت‌های سازنده اصلی و فرعی آن خارج شده است. همین موضوع باعث می‌شود که کمی سنجش قیمت خودروهای مورد ذکر در کشورهای اروپایی و آمریکایی سخت شود ولی با این تفاسیر می‌توان قیمت تقریبی آنها را محاسبه کرد.

البته فاصله قیمتی خودروهای دست‌دوم در داخل و خارج کشور هم دست‌کمی از خودروهای نو ندارد و این گزارش می‌تواند به خودروهای دست‌دوم هم مربوط شود. در این گزارش ما سعی می‌کنیم برای تبدیل قیمت خودروها در داخل و خارج کشور از نرخ دلار ۱۶۰۰ تومانی استفاده کنیم زیرا بسیاری از کارشناسان معتقدند که این قیمت منطقی و واقعی دلار در کشور است. همچنین برای راحت‌تر شدن کار، قیمت‌ خودروها در کشورهای اروپایی را از یورو به دلار تبدیل کرده‌ایم.


ادامه مطلب
نويسنده: میثم احمدی تاريخ: دو شنبه 17 مهر 1391برچسب:اجتماعی, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

دختری با گردن قو

این دختر خانم از اکراین دارای یکی‌ از بلندترین گردنهای دنیا می‌باشد



ادامه مطلب
نويسنده: میثم احمدی تاريخ: سه شنبه 11 مهر 1391برچسب:عکس روز, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

گران ترین هتل های ایران را بشناسید

همه جای دنیا گران ترین هتل های شان را معرفی می کنند تا پولدارهای دنیا را به سمت خودشان بکشانند اما در ایران اینگونه نیست. اگر زمانی شایعه شود که فلان هتل یا رستوران گرانترین است و یا حتی فلان شخصیت پولدارترین است این تصور ممکن است تا دهه ها باقی بماند حتی اگر خیلی زود مثال نقضش پیدا شود.

بنابراین سال ها تصور می شد که هتل عباسی اصفهان گرانترین هتل ایران است، در صورتی که با یک پرس و جوی ساده از قیمت چند هتل برای مان مشخص شد که اینطور نیست. در این گزارش سری زده ایم به گران ترین هتل هایی که در حال حاضر در ایران مسافر می پذیرند.


ادامه مطلب
نويسنده: میثم احمدی تاريخ: دو شنبه 10 مهر 1391برچسب:جالب و خواندنی, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

ترسناک ترین کویر دنیا در ایران؛ محل زندگی جن و شیطان!! + عکس

تا به حال چیزی از کویر ترسناکی که مردم محلی ادعا می کنند محل زندگی ارواح و اجنه است و هر انسانی از آنجا عبور کند گرفتار ارواح شده و زنده نمی ماند شنیده اید؟ شاید این اعتقاد قدیمی ها به این دلیل باشد که در گذشته افرادی بدون در نظر گرفتن شرایط سخت سفر به این کویر راهی آن شده اند و هرگز بازنگشته اند.

کویر« ریگ جن» از صعب العبورترین نواحی دنیا، منطقه کویری و پر از تپه های شنی و باتلاق های نمکی است. مردم محلی معتقدند این سرزمین نفرین شده است. در قدیم کاروان ها و مسافران هرگز از این کویر عبور نمی کردند. در حال حاضر در این منطقه هیچ علایمی از حیات دیده نمی شود.

کویر «ریگ جن» در جنوب غربی و غرب دشت کویر، جنوب سمنان، جنوب شرق گرمسار، شرق منطقه حفاظت شده کویر، شمال انارک و غرب جندق قرار گرفته است و وسعتی برابر با 3800 کیلومتر مربع دارد. هیچ گونه چشمه یا چاه آبی در این منطقه وجود ندارد. در بیشتر نقشه ها نامی از این منطقه نبرده شده است.تنها دو کویر شناس اروپایی در گذشته در سفرنامه های خود به وجود چنین کویری در ایران اشاره ای کرده اند.


ادامه مطلب
نويسنده: میثم احمدی تاريخ: یک شنبه 9 مهر 1391برچسب:جالب و خواندنی, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

مراحل ساخت محصولات پوست مار (16+)

 

 

های پرشین دات کام


ادامه مطلب
نويسنده: میثم احمدی تاريخ: یک شنبه 9 مهر 1391برچسب:عکس روز, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

عکس / یک چمدون پر از دختر !

عکس / یک چمدون پر از دختر !

.

.

.

.

.



ادامه مطلب
نويسنده: میثم احمدی تاريخ: یک شنبه 9 مهر 1391برچسب:عکس روز, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

ازدواج یوسف تیموری با یک دختر تایلندی! + عکس خانوادگی

یوسف تیموری بازیگر طنز، 4سال پیش با همسر تایلندی اش در تایلند آشنا شده و با وی ازدواج می کند. حاصل این ازدواج یک پسر 2.5ساله است.

ازدواج یوسف تیموری با یک دختر تایلندی! + عکس خانوادگی


ادامه مطلب
نويسنده: میثم احمدی تاريخ: یک شنبه 2 مهر 1391برچسب:فرهنگ و هنر, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

اولین مصاحبه و عکس های مشترک امین زندگانی و همسرش در سفر به شیراز + عکس

امین زندگانی که به تازگی نامزدی اش با الیکا عبدالرزاقی را به طور رسمی اعلام کرده است چندی قبل به همراه همسرش به شیراز سفر کرده و این دو نفر در برنامه ای تلویزیونی به نام «خوشا شیراز» حاضر شدند. بخشهایی از گفته های این زوج هنرمند را در ادامه می خوانید:

الیکا عبدالرزاقی: همسر خوب باید همراه خوبی باشد

اولین مصاحبه و عکس های مشترک امین زندگانی و همسرش در سفر به شیراز + عکس


ادامه مطلب
نويسنده: میثم احمدی تاريخ: شنبه 1 مهر 1391برچسب:بیوگرافی و مصاحبه, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

سرشناس ترین شاهزاده خانم های ایرانی! + عکس

سردار زن ایرانی که خواهر آریوبرزن سردار نامدار ارتش شاهنشاهی داریوش سوم بوده است. وی درنبرد با اسکندر گجستک همراه آریوبرزن فرماندهی بخشی از ارتش را بر عهده داشته است او در کوههای بختیاری راه را بر اسکندر بست . ولی یک ایرانی راه را به اسکندر نشان داد و او از مسیر دیگری به ایران هجوم آورد . از او به عنوان شاه آتروپاتان ( آذربایجان ) در سالهای ٢٠ قبل از میلاد تا ٢٠ پس از میلاد نیز یادشده است . با اینهمه هم آریوبرزن و هم یوتاب در راه وطن کشته شدند و نامی جاوید از خود برجای گذاشتند.

سرشناس ترین شاهزاده خانم های ایرانی! + عکس


ادامه مطلب
نويسنده: میثم احمدی تاريخ: شنبه 1 مهر 1391برچسب:جالب و خواندنی, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

اقدام عجیب نیکی کریمی؛ در آغوش کشیدن عزت الله انتظامی!! + عکس


این اقدام عجیب نیکی کریمی که مقابل چشمان خبرنگاران رخ داد ...!

 

.

 

.

 

.

 

.

.


ادامه مطلب
نويسنده: میثم احمدی تاريخ: پنج شنبه 30 شهريور 1391برچسب:عکس روز, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

همه چیز درباره عطرها



عطرها از 78 الی 95 درصد الكل طبیعی به علاوه اسانس‌های روغنی ساخته می‌شوند. این‌كه در هر عطری میزان اسانس روغنی به‌كار رفته چقدر باشد، اسامی مختلفی به عطرها می‌دهد كه خوب است شما هم با آن‌ها آشنا شوید تا موقع خرید انتخاب دقیق‌تری داشته باشید.

پرفیوم‌ها: پرفیوم‌ها بهترین و بادوام‌ترین نوع رایحه‌ها با 22درصد اسانس روغنی هستند.

ادو پرفیوم‌ها: بعد از پرفیوم‌ها، ادوپرفیوم‌ها قرار می‌گیرند. این گروه با داشتن 15 الی 22درصد روغن‌های معطر رتبه دوم را به‌دست می‌آورند.


ادامه مطلب
نويسنده: میثم احمدی تاريخ: پنج شنبه 30 شهريور 1391برچسب:جالب و خواندنی, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

سرانجم مجری که روسری با دامن کوتاه می پوشید!! + عکس

دیناره صدرالدینف تنها مجری محجبه تلویزیون روسیه در مقاله ای که در روزنامه Moskovskiy Komsomoleç منتشر کرده، به بیان گوشه هایی از زندگی خصوصی خود پرداخته است.

او در این مقاله می گوید از این که اسلام را انتخاب کرده پشیمان نیست؛ دیناره که مجری یک برنامه دینی در تلویزیون روسیه است از شغل خویش راضی است.


ادامه مطلب
نويسنده: میثم احمدی تاريخ: پنج شنبه 30 شهريور 1391برچسب:جالب و خواندنی, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

بازیگر ‌فیلم‌ مستهجن ‌در‌ سینمای ‌ایران

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روزنامه مصری الیوم السابع، دارین حمزه بازیگر لبنانی فیلم کتاب قانون و 33 روز قرار است به زودی در یک فیلم ایرانی بازی کند.

                                                 خبرگزاری فارس: دارین حمزه بار دیگر در سینمای ایران بازی می‌کند


ادامه مطلب
نويسنده: میثم احمدی تاريخ: چهار شنبه 29 شهريور 1391برچسب:فرهنگ و هنر, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

دردسر عجیب یک انگشتر برای این زن تهرانی +عکس
2e579472131be5aa3985d2f58f1220a8 دردسر عجیب یک انگشتر برای این زن تهرانی +عکس
گیر کردن حلقه انگشتری در انگشت دست، این خانم جوان را به ایستگاه ۹۲ آتش نشانی کشاند. یک زن ۲۶ ساله به نام مرجان – ش درحالی که انگشتش به شدت متورم شده بود ساعت ۱:۱۵ بامداد امروز همراه با همسرش وارد ایستگاه ۹۲ آتش نشانی شده و از آتش نشانان درخواست کمک کردند.

ادامه مطلب
نويسنده: میثم احمدی تاريخ: چهار شنبه 29 شهريور 1391برچسب:عکس روز, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

تجاوز دندانپزشک عراقی به ۷۸ زن ایرانی!

http://fa.azadnegar.com/files/fa/imagecache/news_image/dndn.jpg

مرد دندانپزشکی که متهم است ۷۸ زن را مورد تعرض قرار داده است. پس از گذشت ۱۰ سال از تشکیل پرونده، امروز در دادگاه کیفری‌ استان تهران محاکمه ‌می‌شود.


این دندانپزشک عراقی‌الاصل متهم است در مطبش در ولنجک تهران این زنان را مورد تعرض قرار داده است و از برخی از آنها فیلمبرداری کرده‌ است. اوایل سال ۸۱ مرد دندانپزشکی به مأموران پلیس مراجعه کرد و مدعی شد خانه‌اش مورد سرقت قرار گرفته ‌است. او ادعا کرد برخی از اسنادش به سرقت رفته ‌است و حدس می‌زند، سارق کیست.


ادامه مطلب
نويسنده: میثم احمدی تاريخ: یک شنبه 26 شهريور 1391برچسب:حوادث, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

رابطه غير اخلاقي نرگس محمدي با كارگردان معروف + تصوير
نرگس محمدی
 
ماجرا از این قرار بود که ماه پیش یک آقایی به من زنگ زد و مرا به سقز دعوت کرد. من فکر کردم از این برنامه‌های استیجی است. گفتم اگر قرار باشد…
                                                         
 «نرگس محمدی» درخصوص پیشنهاد دریافت دستمزد روزانه ۱٫۵ میلیون تومان برای حضور در یک جشنواره تئاتری، گفت: اصلا مساله پول در میان نبود، بلکه به دلیل اجرای تئاتر نمی‌توانستم در جشنواره سقز حضور پیدا کنم.

ادامه مطلب
نويسنده: میثم احمدی تاريخ: یک شنبه 26 شهريور 1391برچسب:جنجالی, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

مشهورترین چهره هایی که ممنوع التصویر شدند + عکس / از جیگر کلاه قرمزی تا فرزاد حسنی !

رونمایی از فهرست شگفت انگیز مشهورترین پشت خط مانده ها در همه حوزه ها
ممنوع الجیزها !
بعد از خبر دروغی درباره ممنوع التصویر شدن جیگر کلاه قرمزی به این فکر افتادیم یک لیست کامل از تمام افرادی که تا به امروز ممنوع تصویر شدن یا خبر هایی در این باره در مورد انها بود تهیه و در اختیار شما عزیزان قرار دهیم . این فهرست بلند بالا که در این صفحه می بینید، اسامی آدم هایی است که خواسته و ناخواسته مدتی دیده نشدند ، شنیده و نشدند و کلا کنج عزلت گزیدند ! حالا که مدت ها از آن روزگار میگذرد ، راحت تر می شود درباره آن همه شایعه نوشت و از دور بهشان نگاه انداخت.


ادامه مطلب
نويسنده: میثم احمدی تاريخ: پنج شنبه 23 شهريور 1391برچسب:جالب و خواندنی, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

ماجرای رسوایی اخلاقی چارلی چاپلین و فریفتن یک دختر! + عکس

«چاپلین» سال 1941 عاشق یک بازیگر جوان به نام «جوآن باری» شد که باعث شد خیلی زود برای یکی از فیلم هایش با قرارداد هفته ای 75 دلار فعالیت کند ولی تنها یک سال بعد این رابطه به تاریخ پیوست و سال 1943، باری در حالی که فرزندی در بغل داشت مدعی شد که «چاپلین» او را فریفته و این دختر اوست.

ماجرای رسوایی اخلاقی چارلی چاپلین و فریفتن یک دختر! + عکس

باری به همراه دختری که ادعا کرد دختر چارلی چاپلین است (جلسه دادگاه)


ادامه مطلب
نويسنده: میثم احمدی تاريخ: دو شنبه 20 شهريور 1391برچسب:جنجالی, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

با هزینه‌های ازدواج آشنا شوید..!

 

واقعیتش، همین‌طور نمی‌شود دست نیمه گمشده را گرفت و برد سر خانه و زندگی، البته در بیشتر اوقات، وقتی پولی در بساط باشد یا پای عمه خانمی در میان باشد که اجازه فانتزی بازی‌های جوانانه و مدرن را ندهد. این که مثلا برویم جزیره قناری و برگردیم یا فقط یک مهمانی کوچولو.”

همشهری جوان در گزارشی درباره مخارج جشن عروسی نوشت: ” بالاخره هر چیزی رسم و رسوم خودش را دارد و هر که طاووس خواهد، باید جور مراسمش را هم بکشد. باید خرج کرد. چقدرش البته معلوم نمی‌کند، یک کمی به سلیقه و رویای شما بستگی دارد، کمی به جبر جغرافیایی و قیمت‌های محلی و مقادیر زیادی هم به نوسان بازار، باور بفرمایید از همین الان که این مطلب نوشته می‌شود، تا بیاید دست شما برسد، همه قیمتها یک تکانی خورده‌اند.

از بس که بازار همه شده مثل طلا فروش‌ها و به ساعت قیمت‌ها را چک می‌کنند. با همه این شل‌کن، سفت‌کن‌ها، عزم‌مان را جزم کردیم ببینیم در این روزهای بعد از عید فطر و آخر تابستان که بازار عرسی داغ می‌شود، خرجش چقدر می‌شود؟

 


ادامه مطلب
نويسنده: میثم احمدی تاريخ: دو شنبه 20 شهريور 1391برچسب:اجتماعی, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

عکس های داغ و خصوصی از بازیگران و همسرانشان ...!!!



سحر دولتشاهی و همسرش رامبد جوان


ادامه مطلب
نويسنده: میثم احمدی تاريخ: دو شنبه 20 شهريور 1391برچسب:هنری, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

لو رفتن ماجراي ارتباط تام كروز با يك دختر ايراني!! + عكس
لو رفتن ماجراي ارتباط تام كروز با يك دختر ايراني!! + عكس

به تازگی یکی از اسرار زندگی شخصی «تام کروز» بازیگر مشهور هالیوود توسط مجله Vanity Fair افشا شده است. این راز درباره ازدواج این بازیگر سینما است. تام کروز که در سالهای اخیر عضو فرقه ای با نام ساینتولوژیست بوده، مدتهاست تحت تعالیم کلیسایی مختص همین فرقه قرار دارد و اتفاقا همین فرقه کاملا فانتزی بوده که اسباب دردسرهایی برای تام کروز را ایجاد کرده است.

ماجرا زمانی رقم خورده که کروز از همسر سابقش «نیکول کیدمن» جدا شده و برای جلب حسن نیت کلیسای ساینتولوژیستها از اعضای رده بالای این کلیسا میخواهد که آنها برای وی همسری انتخاب کنند.


ادامه مطلب
نويسنده: میثم احمدی تاريخ: یک شنبه 19 شهريور 1391برچسب:جنجالی, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

کشف حجاب دختران شاهزاده در سواحل ترکیه +عکس

رسانه های تركیه سفر شاهزاده سعودی به سواحل تركیه و پوشش نامناسب دختران این شاهزاده را به صورت گسترده ای منتشر كرد.

کشف حجاب دختران شاهزاده در سواحل ترکیه +عکس


ادامه مطلب
نويسنده: میثم احمدی تاريخ: یک شنبه 19 شهريور 1391برچسب:جالب و خواندنی, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

عکس هایی از خطرناکترین دختران ایرانی

سری دوم عکس هایی از خطرناکترین دختران ایرانی


ادامه مطلب
نويسنده: میثم احمدی تاريخ: شنبه 18 شهريور 1391برچسب:عکس روز, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

عکس های جنجالی بازیگران مشهور ایرانی به عنوان مدل لباس

شرکت خانه هنر جهت تبلیغات کمپانی خود از ستارگان سینمای کشور ایران استفاده کرده است. به گزارش پارس ناز به نقل از فارس سینما پیام ایرایی عکاس خوش ذوق ایران با عکاسی از بازیگران سینما تبلیغات خانه هنر که یک طراحی و مد می باشد را عرضه کرده است. در این تبلیغات بیشتر بازیگران به عنوان یک مدل لباس مقابل دوربین قرار گرفته اند. در ادامه عکس های تبلیغاتی بازیگرانی همچون:نیوشا ضیغمی,شهاب حسینی,زیبا بروفه,لیلا حاتمی,نیکی کریمی,الناز شاکردوست,بهرام رادان و...را مشاهده نمایید.

عکس های جنجالی بازیگران مشهور ایرانی به عنوان مدل لباس


ادامه مطلب
نويسنده: میثم احمدی تاريخ: شنبه 18 شهريور 1391برچسب:جنجالی, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

بدن عجیب یک زن + تصاویر
این زن که در دو سالگی بر اثر یک حادثه نیم تنه پائین بدنش را از دست داده بود،حالا دارای دو فرزند سالم و شوهری فداکار است که با وجود بیماری هایی که اخیرا دچار شده است همه امیدش برای ادامه زندگی به آنها است.
 
dec504d254d7f7f4704e97a06f214e82 بدن عجیب یک زن +تصاویر

ادامه مطلب
نويسنده: میثم احمدی تاريخ: شنبه 18 شهريور 1391برچسب:عکس روز, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

عکس العمل یه خانوم خوشگل در برابر یه پیشنهاد بیشرمانه
عکس العمل یه خانوم خوشگل در برابر یه پیشنهاد بیشرمانه:
 
*
*
*
 * 
*
*
*
*
*
*
*

ادامه مطلب
نويسنده: میثم احمدی تاريخ: شنبه 18 شهريور 1391برچسب:سرگرمی, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

خوش‌ تیپ‌ ترین جنازه دنیا! +عکس

رخي آداب و رسوم عجيب، هنوز در برخي نقاط جهان با وجود پيشرفت‌هاي فراوان بشر وجود دارد.

 در یکی از قبایل اندونزی رسم است که جنازه مردگان خود را مومیایی و در روز تولدش آن را با لباس نو در جمع خود حاضر کنند .


ادامه مطلب
نويسنده: میثم احمدی تاريخ: شنبه 18 شهريور 1391برچسب:اخبار روز, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

تصاویر کوچکترین بیمار قلبی پس‌ از جراحی (16+)

یک نوزاد که تنها 4 هفته از تولدش گذشته بود به علت بیماری قلبی مادرزادی تحت عمل جراحی قلب قرار گرفت و به کوچکترین بیماری تبدیل شد که تاکنون این عمل را تنها چند روز پس از تولدش پشت سرگذاشته است.

 

فیبی ویتل همراه با یک بیماری قلبی مادرزادی متولد شد که موجب می شد قلب کوچکش تنها یک سوم از اکسیژن مورد نیاز برای ادامه حیات را دریافت کند.

در نتیجه این بیماری قلبی، اندازه قلب فیبی دو برابر اندازه طبیعی شد و از اندازه یک گردو به اندازه یک پرتقال رسید.

شارلوت 27 ساله و کارل 32 ساله به عنوان والدین فیبی از وی به عنوان " شجاع دل " یاد می کنند؛ چرا که پس از انجام عمل قلب در بیمارستان کودکان آلدر هی به سرعت روند بهبودی را طی می‌کند.


ادامه مطلب
نويسنده: میثم احمدی تاريخ: سه شنبه 14 شهريور 1391برچسب:حوادث, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

عادت ماهانه می تواند خطرناك باشد

 

عادت ماهیانه


ادامه مطلب
نويسنده: میثم احمدی تاريخ: سه شنبه 14 شهريور 1391برچسب:پزشکی بانوان, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

حركات ناشايست دختر و پسر جوان + تصوير

حركات ناشايست دختر و پسر جوان + تصوير

.

.

.

.

.


ادامه مطلب
نويسنده: میثم احمدی تاريخ: دو شنبه 13 شهريور 1391برچسب:سرگرمی, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

تجاوز به دختر 7 ساله توسط مرد الکلی

خبرگزاری ایسنا: پليس كره‌جنوبي از دستگيري مردي به اتهام آدم‌ربايي و تجاوز به يك كودك هفت ساله خبر داد.

بنابر اعلام پليس كره‌جنوبي اين دختر روز پنجشنبه توسط يك فرد ناشناس ربوده شد و خانواده‌اش خبري از او نداشتند.

پليس كره‌جنوبي پس از اينكه از جريان اين آدم‌ربايي باخبر شد جستجوها و تحقيقات خود را براي هرچه سريعتر يافتن اين كودك آغاز كرد و پس از گذشت چند روز توانست متهم را كه در نزديكي منزل قرباني سكونت داشت، دستگير كند.


ادامه مطلب
نويسنده: میثم احمدی تاريخ: دو شنبه 13 شهريور 1391برچسب:حوادث, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

انتخاب دختر شایسته کشور آنگولا ! + عکس
انتخاب دختر شایسته کشور آنگولا ! + عکس

امیلا سانتوس دختر 21 ساله ایست به عنوان دختر شایسته کشور آنگولا انتخاب شده است.
او خود را اینگونه توصیف می کند: من دختر با اراده ای هستم و در عین حال همیشه سعی می کنم فروتن باشم. پیاده روی، فشن و رقص سرگرمی های من هستند. در رشته روانشناسی تحصیل میکنم.
قد او 172 سانتی متر و وزنش حدود 62 کیلوگرم است.


ادامه مطلب
نويسنده: میثم احمدی تاريخ: دو شنبه 13 شهريور 1391برچسب:جالب و خواندنی, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

مسابقه انتخاب زشت ترين دختر!! + عكس برندگان
نويسنده: میثم احمدی تاريخ: یک شنبه 12 شهريور 1391برچسب:سرگرمی, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

هنرنمایی خانم هنرمند در افتتاحیه بازیهای پارالمپیک +تصاویر

این خانم هنرمند به مناسبت افتتاحیه بازیهای پارالمپیک لندن دست به هنرنمایی با ویلچیر زیر آب زده است.
خانم “سو آستین” از سال ۱۹۹۶ در اثر یک سانحه مجبور به استفاده از ویلچر شده است. او موفق شده اولین ویلچر زیرآبی دنیا را طراحی و اختراع کند و به همراه یک تیم کارشناس قواصی این محصول را به مناسبت افتتاحیه بازیهای پارالمپیک لندن آزمایش کرد.او با این کار  هنر انجام حرکات زیبا زیر آب را به نمایش گذاشت.
این صندلی با هزینه یک موسسه خیریه ساخته شده است و شامل شناورها، باله و دو پدال کنترل است که هم با دست و هم با پا قابل کنترل میباشد.
خانم “سو” به صورت زنده در قسمتی از بازیهای پارالمپیک روش استفاده از این دستگاه را به علاقه مندان نشان خواهد داد.


ادامه مطلب
نويسنده: میثم احمدی تاريخ: یک شنبه 12 شهريور 1391برچسب:اخبار روز, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

با این ۴ روش لپ تاپ‌تان را از تب نجات دهید

یکی از اصلی ترین مشکل هایی که برای لپ تاپ ها به وجود می آید داغ کردن و یا همان گرم شدن بیش از اندازه است. این مشکل در طولانی مدت می تواند به لپ تاپ شما آسیب های جدی وارد کند و بهتر است تا با پیشگیری از بروز آن جلوگیری کنید.

قبل از اینکه لپ تاپی را خریداری کنید حتما در مورد آن تحقیق کنید چرا که برخی از برندهای لپ تاپ به داغ شدن بسیار زیاد معروف هستند و عقل حکم می کند که آنها را خریداری نکنید. در هنگام خرید نیز به فن های داخلی و هواکش هایی که بر روی لپ تاپ وجود دارد دقت کنید تا بهترین عملکرد را داشته باشند.

65836f124fa1daece7f56a1e28e4cf8a با این 4 روش لپ تاپ‌تان را از تب نجات دهید


ادامه مطلب
نويسنده: میثم احمدی تاريخ: یک شنبه 12 شهريور 1391برچسب:رایانه, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

امیدوارم لحظات خوبی رو تو این وبلاگ سپری کنید،همواره با مطالب جالب و خواندنی روز در خدمتتان هستم، نظرات شما بنده رو در پیشرفت هر چه بیشتر این وبلاگ کمک خواهد کرد ...

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to funyweb.LoxBlog.Com | Template By: funyweb.loxblog.com